У меня был рабочий стол (HP Touchsreen320 с Windows 7), который работал годами. Я выключил его, переместил компьютер в другую комнату, и, думаю, WIFI не понравился этот шаг. Я потратил так много времени на эту проблему ... Он имеет кабельное соединение Ethernet. У него был Wi-Fi, больше нет. Вещи, которые я пробовал:
1. Under Device Manager, Network adapters, we have only one option -
Realtec PCIe GBE Family Controller. Nothing else as we should expect
2. Under Basic Network information and set up connections:
2a) The troubleshooter only tries to fix the cable, never the wifi.
3. Set up a new connection => Connect to network => do you want to use a connection that you already have? =>
there are 2 options, a) no, b) yes => there is only Broadband Connections WAN Miniport (PPOE).
3b. If I click on it and choose the broadband, I have "Type the info form you ISP - At this level, it does not accept my credentials on the Moden - native credentials working in other devices. It throws an error 651.
4. I called Uverse, and their opinion is that probably nothing related to the Modem. They suggested buying a new adaptor.
5. If I troubleshoot the adaptor or Internet connection, I only get the cable is the problem
6. Restore: the last one is the day I moved to another room: 2/13. 5 days ago. More dates and it shows that there was on windows update on the 13, but I am sure this happened after the problem
6a) scan for affected problems: a few items, and HP support 8.5.37.19 & HP support solutions framework 12.8.47.1 (I am pretty sure this took place after the problem)
У меня заканчиваются навыки, чтобы продолжать устранять неполадки. Любая помощь будет оценена.
PS. Я попытался установить окно 10, оно проходит через 100%, а затем еще один раунд, а затем проверяет наличие обновлений навсегда. Пробовал дважды. Это был компьютер с небольшим использованием раньше. Wi-Fi был хорошим, однако.
PS2 Есть одно критическое обновление, а затем идет подготовка к установке и никогда не заканчивается.